Wirtualna Polska przedstawia program dla nadawców masowej korespondencji

Wirtualna Polska, lider poczty e-mail w Polsce, wprowadza kolejnepo segregatorze narzędzie służące ochronie użytkowników przed masową korespondencją. W ramach realizowanego przez siebie programu Nadawca Premium zacieśnia współpracę z nadawcami.

- Poczta jest dla nas produktem strategicznym, dlatego nieustannie dokładamy starań, by poprawiać komfort korzystania z niej przez naszych użytkowników. Już od 7 lat Wirtualna Polska przeprowadza coroczne Badanie Systemów Pocztowych w Polsce. Czołowym problemem wskazywanym przez użytkowników poczty e-mail jest ogrom przychodzącej korespondencji – tłumaczy Jerzy Dąbrówka, Dyrektor Działu Poczty w GWP.

 Wprowadzony dwa lata wcześniej Segregator porządkuje wiadomości masowe: newslettery, notyfikacje od portali społecznościowych, oferty sprzedażowe. Automatycznie przyporządkowuje je do czterech zakładek: Społeczności, Zakupy grupowe, Oferty oraz Inne. Wprowadzone teraz w porozumieniu z nadawcami masowymi rozwiązanie, pozwoli dodatkowo przeciwdziałać nieuprawnionemu korzystaniu z baz mailingowych.

- W WP od zawsze dbaliśmy, by wiadomości od użytkowników prywatnych były dostarczane priorytetowo. Wprowadzenie programu Nadawca Premium poprzedziły, rozpoczęte wiosną ubiegłego roku, konsultacje z firmami wysyłającymi wiadomości na dużą skalę. Nowe zasady pozwolą nam nie tylko lepiej chronić użytkowników przed nadużywaniem zgód na otrzymywanie maili, ale też, dzięki wprowadzeniu niewielkich opłat dla nadawców masowej korespondencji za świadczenie im usług dodatkowych, rozwijać infrastrukturę pocztową, również na potrzeby współpracy z tymi kontrahentami, którzy przystąpili do programu – mówi Jerzy Dąbrówka, Dyrektor Działu Poczty
w GWP.

Wirtualna Polska od lat realizuje również antyphisingowy program Bezpieczny Nadawca, który zrzesza nadawców korespondencji o charakterze wrażliwym i podatnym na ataki socjotechniczne. Partnerami Bezpiecznego Nadawcy są banki, firmy telekomunikacyjne oraz operatorzy płatności internetowych.

- Bardzo się cieszymy z pozytywnego odbioru programu Nadawca Premium przez firmy wysyłające masową korespondencje. Oznacza to, że nasza inicjatywa była potrzebna. Teraz wspólnie z partnerami robimy kolejny krok w polepszaniu rynku email marketingu w Polsce. Program nie jest obowiązkowy – podkreśla Jerzy Dąbrówka.


dostarczył infoWire.pl